Kräfta, brännis.. YOU NAME IT!

Det var två tomater som gick över en väg. Så kom en bil och körde över den ena tomaten. Då sa den andra tomaten: Kom Ketchup, så går vi!

Typ min och Johannas humor nu asså, shit vad kul man kan ha. HAHAHA, säger jag bara. Vi sitter iallafall som två stycken kräftor och det bränner i våra kroppar och vi sitter och gnäller om vartannat + att vi smörjer in oss heeela tiden. Kan rent ut sagt säga det att jag har aldrig bränt mig såhär mycket i hela mitt liv, och ändå använde jag solkräm typ.. Va vid örlen idag med Johanna och Emmy och hade det allmänt mys. Cyklade både dit och tillbaka också, och det är riktigt bra gjort måste jag säga. Eftersom det var varmt, grusväg typ halvvägen och halvt motvind. Inte alls kul, men aja, det kändes riktigt hurtigt tycker jag ;) Har varit ute och ridit en liten mystur också med min kära vän nu ikväll. Nemen nu tänker jag faktiskt ta och vara lite social mot min fina vän och sätta mig framför henne och snacka istället. Tänkte också vara extra snäll bara för hon tycker så synd om sig själv, och ta fram lite kvällsglass om det finns nån och sen sätta på en film. Tycker det låter bra om jag får säga det själv.






Har inte varit så social dom senaste dagarna heller, men hallå liksom, det är värsta bästa vädret ute. Då vill man ju inte sitta framför en dator och häcka bara för att uppdatera en blogg. Så ni får minsann ta och leva med att jag är lite osocial nu ;)

puss'


Kommentarer
Postat av: din kuk

hej på dig din fule faaaaaaaaaan

2010-07-05 @ 00:00:02
URL: http://mjjejjnejjjfhhjejujf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0