CLAIM TO FAME

Har kommit hem från att varit och kollat på Christian träningen idag. Frös som sjutton och hade nästan ingen känsel från halva fötterna ut till tårna. Kunde knappt böja på dom när jag skulle gå :/ Mamma red Queen idag på träningen för det var hoppning och jag fick inte vara med då för mamma för hon tyckte bara att det skulle vara onödigt om det hände någonting liksom nu när jag precis har börjat rida lite igen efter operationen. Caranjo får vila idag för jag orkar faktiskt inte gå ut och frysa ihjäl igen... Hihi, blir att rida honom på måndag istället. Måste säga det att jag tycker att det borde sluta vara så kallt nu, för man kan ju knappt göra ett skit ju. Fryser ju om fötterna och händerna efter typ 10 min. Och det betyder också att man knappt kan rida utan att frysa ihjäl eller typ göra nått annat skoj ;) Nu blir det att hoppa in i duschen och sen ha en slappis söndag för en gångs skull. Glömde säga det också att i fredags när vi var hos Marie-Ann så var det super mys :D kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0