STALLET NÄSTA

det där med att uppdatera är verkligen inte min grej kan jag ju bara säga till er som läser.. om det nu ens finns nån som läser. men det kan jag ju i alla fall hoppas på. att någon liten stackare orkar ta sig tid och läsa lite om massa grejs en trettonåring skriver om. haha! i alla fall, imorgon börjar skolan och det ska inte bli kul för fem öre kan jag lova. jag skulle LÄTT kunna ha lov heeela året om. men då va det ju det där med jobb osv som kanske inte kommer lyckas så bra. men whatever, imorgon börjar jag sjuan i alla fall och det ser jag inte fram emot. alla tidiga mornar och alla sena mörka kvällar ute i stallet. usch och fy på det tycker jag vi kan säga. åja, färdig klagat på skolan.. nu ska jag ta och byta kläder och gå ut och rida mina små söta ponnisar. senare sen tänkte jag kanske vara så nedrans gullig och lyfta luren till min fina vän och cykla dit och deppa över sista sommarlovs dagen. så man i alla fall spenderar dom sista timmarna tillsammans med grymt sällskap så kanske man kan få ytterst lite energi till skolan. aja, stallet nästa! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0