SISTA KVÄLLEN

en promenad + massa tjat i johannas kök med chokladbollar och en skvallertidning måste jag nog säga att detta sommarlovet har varit otroligt bra. en grymt bra vecka med johanna på kusten, några roliga dagar i falsterbo, två braiga veckor i skellefteå med underbara tjejer, grymma dagar med sköna kompisar och en helt grym sommar med bästa fredrik! har varit med om massor, men så klart orkar jag ju inte skriva allting här som ni kanske förstår. kan lägga ihop allting istället och säga att det har varit en grym sommar. och det är ju ett stort plus när skolan drar igång med gråa dagar i tråkiga klassrum. ska ta och packa ihop lite grejer nu som kanske kan va bra och ha med imorgon, har verkligen ingen aning om vad jag ska ta med, men en penna och ett suddigum är ju alltid något. sen ska jag försöka komma på vad jag ska ta på mig. gaaah, jag har verkligen ingen aning så det väntar och se. sängen står som tio-i-topp på min lista nu oxå, är vråltrött. så kommer nog somna direkt kan jag gissa på. hörs imorgon kära vänner! godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0