göteborg - alingsås

gårdagen spenderades med jenny i göteborg. va vid röda sten och tog lite kort, vissa blev riktigt fina faktiskt om jag får säga det själv. bilderna kommer sen nån gång när jag har laddat över dom från kameran. sov över hos hennes låtsas pappa i alingsås oxå och hade det mys igår kväll. snack snack och mera snack bestod det typ av. imorgon bär det av till skövde med min älskade bästavän johanna fellbrandt. hon är bara helt otroligt grym för alla er som inte redan visste det. helt bästast av alla. blir att gå upp tidigt som sjutton och åka med hennes mamma in, så nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i duschen och fixa mig ingör kvällen. kommer ju inte då skriva nått mer ikväll, så jag säger godnatt nu. så godnatt everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0